Skip to content

AEDM *nieuw nieuw*

October 30, 2007

Zaterdag j.l was het dan zover we mochten naar de try out van een nieuw Acda en de Munnik theater seizoen.

Margot en ik settlede ons die middag al in Amsterdam Noord, om die avond rond half 8 opgehaald te worden door Linda en Frank.

M-Lab is een klein knus theater*vergelijk het met het kruithuis voor de Groningen gangers*, een ruime binnen komer*denk aan de drempel(-;*, voor de mensen die noord niet kennen was het theater denk ik wel wat moeilijk te vinden. Afgelegen aan de prachtige IJ.

De geprinte kaartjes werden aan de bar ingewisseld voor ‘ster’ muntjes, slim dan kun je meteen bestellen…wat we dan ook deden. Al snel vormde zich een rij voor de zaaldeur. We besloten er maar bij te gaan staan, er werd gezongen, gedronken, gegeten, jassen gesnuffeld….tot we naar binnen mochten.

Een maal op de zitplaats kwamen de mannen snel tevoorschijn, het feest kon beginnen…

Soms met open mond en diep luisterend en soms schaterlachend om een tussen door grapje.

Het was verwarrend, flarden van mooie teksten vlogen door de zaal en over het podium, flarden van emoties dwarrelde door de zaal en over het podium. Thomas, Paul en David zichtbaar in hun element, spelen, zoals ze het liefste doen…met liefde.

Een ding was zeker, het was mooi, het word een mooi programma en mochten ze de grappen niet meer vinden dit seizoen, dan maken ze er toch gewoon een liedjes programma van(-:

Aedm_en_onderweg_naar_school_014_1

Ik ben blij dat ik binnen kort weer mag genieten, het moet plaats krijgen, de teksten moeten op zijn plaats vallen…13 november mag ik weer!

Na dien genoten we van de wijn*en water!* en we lachten wat af. Frank en Linda gooide ons weer naar het hotel waar we*Margot en ik* de halve nacht spraken en lachte met Engelse, Ieren, Icelanders, Kroaten, Duitsers…het lukte ons zelfs om de hotelbar open te houden. Het was gezellig en laat.

De volgende morgen was het weer redelijk vroeg dag…We reden tevreden weer naar huis.

Thomas nogmaals heeel veel succes zondag!!

*zelf redelijk jaloers en spijtig dat ik het geheel afgekapt heb een paar maanden geleden*

From → Uncategorized

5 Comments
  1. Jaap & Marian permalink

    Je hoeft niet naar een zorgverzekeraar voor info over een relator wij hebben nog een op zolder staan. 😉

  2. ik word eigenlijk steeds jonger. gek he? Moet ik ook maar eens mee naar de dok 😉

    Hoewel…. van de week zag ik vlekjes op mijn hand. Ook pigment. Ik vond dat stom. Ik wil geen vlekje op mijn handen. Dus dan is het er ook niet 😉 Gewoon negeren die hap 🙂

    Tot morgen!

  3. ow wacht: jij hebt pigmentverlies en ik krijg juist pigment vlekjes erbij. Wil je wat van mij? Mag wel hoor 😉

  4. (O)pa en (O)ma Mes permalink

    Een mens is toch zo oud als hij/zij zich voelt? Voel jij je oud? Lijkt me niet als je nog in staat bent om in Amsterdam te lopen!

  5. ohohohohohoh, ik wil ooook. Ik ga bellen voor Leeuwarden, twee weken van te voren. Ga je mee? het is ongeveer op de helft 😉 5juni…. dan pas mag ik anders weer heen. Dat duurt toch veel te lang zeg! Hoe kon ik toch bedenken dat ik het eerst wilde zien ipv me in te schrijven voor alle kaarten die er te krijgen waren? Nounounou? Hoe kon ik zo stom zijn dan?

Leave a comment